شناسه خبر : 2263
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, سیاسی تاریخ انتشار : 06 شهریور 1398 - 9:00 |
در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ملکشاهی عنوان شد،

افتتاح 17 طرح و پروژه با اعتبار بیش از ۲۲میلیارد تومان در ملکشاهی

در هفته دولت در ملکشاهی ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند .
افتتاح 17 طرح و پروژه با اعتبار بیش از ۲۲میلیارد تومان در ملکشاهی

در هفته دولت در ملکشاهی ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند .

به گزارش ایلام رسانه، «حیدر نعمتی» معاون اقتصادی استاندار، در نشست کارگروه اشتعال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای فرهم کردن زمینه رشد و پیشرفت شهرستان و تشریح عملکرد خدمتگزارن نظام و بهره مندی از خدمات انجام گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته به عنوان یکی از اقتصادهای برتر در حیطه اقتصاد مقاومتی و احیا واحدهای تولید عمل شد.

وی با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از سیل و اقدامات بعد از آن ۱۱ هزار ۲۷۰ نفر جبران خسارت شده است، تصریح کرد: شورای مشورتی با حضور منتخبان ایلامی تشکیل شد و خروجی آن حمایت از طرح هایی است که دارای توجیه اقتصادی هستند و 173 مجوز بی نام نیز صادر شد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت‌های اربعین و افزایش صادرات ۱۱ جلسه با مسئولین کشور عراق برگزار شد، تصریح کرد: شهرستان ملکشاهی با وجود مسیر تردد زائران اربعین، معادن، طبیعت بکر و قابلیت کشت برای انواع باغات، مستعد توسعه پیشرفت است .

نعمتی تصریح کرد:آموزش واقعی در محیط کسب و کار، پیگیری از طریق سازمان‌های توسعه گر، پیگیری بازارچه های جدید، اقتصادی سازی اربعین از دیگر برنامه های دولت در شهرستان ملکشاهی است .

وی گفت: سند توسعه شهرستان مشخص است و امیدواریم این سند به سمت اجرایی شدن برود .

«تاسمه»، فرماندار ملکشاهی نیز در این نشست ، اظهار کرد: تا پایان هفته دولت ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند .

وی افزود:با توجه به قریب الوقوع بودن سفر ریاست جمهور تعدادی از افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها به آن زمان موکول شده است .

تاسمه یادآور شد: از ۲۴۰ طرح پیشنهادی به بانک سینا جهت تسهیلات اشتغال زایی بنیاد مستضعفان ۶۰ طرح با مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان تخصص یافته است .

وی به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به تعداد ۷۲۶ نفر خبر داد و گفت: در حوزه مشاغل خانگی، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستای در قالب ۱۷۹ شغل و با میانگین برای هر طرح ۵ الی ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است .

فرماندار ملکشاهی تصریح کرد: طرح آبرسانی به ۱۵۰ هکتار‌ از اراضی منطقه ملک آباد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و برق رسانی به طول ۶ کیلومتر با مشارکت بسیج مستضعفین صورت گرفت .

وی یادآور شد: پمپاژ گنبد پیرمحمد با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود .

نویسنده : علی رضا احمدی
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.