- تولید بالغ بر ۲۰ هزار اثر تولیدی خبرنگاران ایلامی در قرارگاه اربعین در سال گذشته
- آزادی ۱۴ زندانی ایلامی در آستانه اربعین حسینی(ع)
- اسکان بیش از ۸۰۰ زائر اربعین در مراکز اقامتی کمیته امداد ایلام
- پرونده قتل عمد پس از 6 سال در ایلام با تلاش ستاد صبر مختومه شد
- انتقال خودروهای رهاشده در معابر مهران به پارکینگ اربعین
- هشتمین دوره سوگواره ملی عکس “مسیر سبز” ویژه اربعین حسینی در ایلام برگزار میشود
آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای عمومي(نوبت اول) شماره آگهي : 13/1402/ نوسازی و مدارس ایلام
آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای عمومي(نوبت اول) شماره آگهي : 13/1402 اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام درنظر دارد بر اساس آگهي شماره 13/1402 نسبت به خرید تجهیزات کلاسی که در اسناد پیوست موجود است. طبق مشخصات از طريق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد صلاحيت واگذار نمايد لذا از شرکتهایی كه تمايل دارند در […]
آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای عمومي(نوبت اول) شماره آگهي : 13/1402
اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام درنظر دارد بر اساس آگهي شماره 13/1402 نسبت به خرید تجهیزات کلاسی که در اسناد پیوست موجود است. طبق مشخصات از طريق مناقصه عمومي به شرکتهای واجد صلاحيت واگذار نمايد لذا از شرکتهایی كه تمايل دارند در مناقصه شركت نمايند دعوت بعمل مي آيد تا جهت دريافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir مراجعه نمايند.
جدول عناوین اقلام مناقصات
رديف عنوان
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال) توضیحات
1 تجهیزات کلاسی 1.000.000.000 مطابق مشخصات پیوستی
1-نشاني دريافت و تحويل اسناد مناقصه :
این مناقصه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود و تنها ضمانتنامه به صورت فیزیکی تحویل این اداره کل با نشانی ذیل می گردد. یعنی توکن پیمانکاران حکم امضاء زنده داشته وهرآنچه مناقصه گران در سامانه آپلود وبرای این اداره کل ارسال می کنند پس از تعیین برنده می بایست توسط وی و همراه قرارداد ، در محل مهر وامضاء گردد (تنها برنده مناقصه امضاء می کند).
ایلام – بلوار شهید بهشتی – اداره كل نوسازي مدارس استان ایلام (تلفن 08432222211)
2- تاريخ و مهلت دريافت و باز گشایی اسناد مناقصه :
مهلت دريافت اسناد مناقصه به مدت5 روز از انتشار آگهي از روز سه شنبه مورخ 21/09/1402 لغايت پايان وقت اداري شنبه مورخ 25/09/1402 مي باشد.
مهلت تحويل اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روز سه شنبه مورخ 05/10/1402 مي باشد .
زمان بازگشایی پاکات اسناد مناقصه ساعت 10 صبح روز چهار شنبه مورخ 06/10/1402 می باشد .
3- پرداخت هزینه خرید تجهیزات و توضیحات لازم:
پرداخت هزینه خرید تجهیزات بعد از تحویل کامل به این اداره کل و تایید کارشناسان مربوطه پرداخت می گردد.
تمامی تجهیزات میبایست ساخت ایران و دارای برچسب QRوگارانتی معتبر باشد.
اين فراخوان مناقصه در سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.irدرج گرديده است و هزينه درج مناقصه هم در روزنامه و هم در سامانه ستاد بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.